Skrik och brända mandlar

Blev precis på pissigt jävla dåligt humör. Suck. Dock har jag haft en bra kväll, trots vädret. Har varit på potatisfestivalen i regnet med massa. Jag har nog bannemej aldrig skrattat/skrikit/gapat så jävla mycket som när jag åkte virvelvinden idag alltså. Helt galet! Trodde att jag skulle spy. Det går lixom inte att vara tyst. Skriket bara tränger sig ur. Guuud vad kul det är. Borde skaffa mig en virvelvind på min baksida här hemma. Hade ni kommit och joinat då?
Nåväl. Jag har även mumsat på brända mandlar i regnet och färskt godis. Mums på fredagskvällar då jag alltid vågar unna mig sådant! Visst är jag bra?

Sen mitt upp i allt så blir jag medbjuden till en fest som jag drog till. Hade gått i strumplesten ett tag, så mina strumpor var blöta och gosiga. Men vad är odsen på att man har ett par strumpor i väskan över? haha, inte är odsen stora iaf. Men det lyckades jag ha i allafall. Perfekt.

Har som sagt haft en lyckad kväll. Någon känner sig kanske extra träffad. Vad vet jag? Nu ska jag sova, skulle egentligen till Tjörn i morgon, men jag bangade det. Kände för att ligga hemma och sova istället. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0