Sommardagar

De senaste dagarna har varit underbara. Pappa fyllde år igår, så vi åt underbar mat på Marstrand. Väl på Marstrand mötte vi upp Petter och Virre som gjorde oss sällskap. Mysigt. Vi var rena rama ö-luffarna igår. Först åt vi middag på Marstrand, sen efterrätt på Åstol och till sist räkor på kvällen på Tjörn. Haha.
Plockade även årets första jordgubbar igår. Plockade 8,5 jävla kilo. Rätt mycket. 19 liter eller vad det blev och idag är alla uppätna. Haha. Oj vad jag frossade i jordgubbar igår. Har aldrig haft så nedrans ont i magen alltså. Men det hör sommaren till...

På kvällen gjorde jag och Petter något av det mysigaste jag vet. Vi la oss på filtar nere vid vattnet under stjärnorna och pratade. Det var helt vindstilla och inte ett moln på himmelen. Hur hög mysfaktor är det inte på det?







Nu ska jag till våran segelbåt och göra iordning den. Den ska bottenmålas, skrapas tvättas och det är både invändigt och utvändigt. Det är väääldigt nödvändigt må jag säga. Sedan blir det middag ute i solen. PUSS


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååh va mycket jag har missat att läsa från din blogg! Har inte haft internet på en vecka så nu äntligen får jag ta igen lite läsning! (:

2009-06-23 @ 10:08:23
URL: http://amandaalmse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0