Svett

Pjuh. precis allt skolarbete är avklarat nu. Finally! Moderepotaget, bokomslaget och mediekunskapsprovet fick jag klar idag. Känns gött att ha det gjort nu. Visst känns det onödigt att gå till skolan nu när man är klar med allt? Nu går man lixom bara dit för att få närvaro. Onödigt.
Har svettats hela dagen idag. I morses stack jag och Agge i väg på gympan och sprang. Sprang runt båda bergen och reningsverket. Sedan blev det ett dopp vid playan också. Inte helt fel det där inte. Underbart! Sedan har jag fortsatt att svettas. Oavsett om jag har suttit still eller rört på mig. Jag ska verkligen inte klaga. (Men)..om man ska vara ute och göra saker så är det här vädret typ tre grader för varmt för min del. Tro det eller ej!

Nu ska jag kela med missarna. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0