Billy och Agge!

Ajaj mina händer värker och har sig. Har precis jobbat i trädgården en stund. Jäklar vad varmt, så det blev ett bad för tredje gången idag. Rätt gött. Sedan har även mina pinglor varit här i två dagar. Vi har badat, plockat jordgubbar, suttit nere vid vattnet och bara pratat, solat och massa mer. Känns så konstigt att träffa vänner här ute på Tjörn. Allt blir lixom så annorlunda, kan inte förklara. Dock är det bara roligt, så kom tillbaka snyggon!
Låg ute i solen i morses i max en halvtimma..men tro fan att jag brände sönder mig ändå. Fast det gör till såklart.
Nu hinner inte jag skriva mer. Måste kila. PUSS









Kommentarer
Postat av: agge

Så himla mysigt <3

2009-06-26 @ 22:13:13
URL: http://agnesochannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0