Summer!

Damn, pigg är jag då inte i allafall! Gött med sommar så man kan sova ut hela dagarna. Har precis sovit i fyra timmar. Haha. Det är bara sjukt, och då sov jag ändå riktigt mycket i natt.
Gårkvällen blev väldigt mycket mer lyckad än vad jag trodde. Hade inga förväntningar alls, så det blev mer än lyckat! Vi började med att förfesta hos Jennifer. Körde en massa roliga öllekar och hade allmänt mysigt. Sedan tog vi bussen ut till Gräfsnäs. Det första busschauffören sa till mig var att om jag gjorde ett till ljud ifrån mig skulle han kasta ut mig. Det där kändes ju gött att höra lixom. haha. Men bussresan ut var nog fan det roligaste. Wiiii.
Dock blev kvällen lyckad i helhet också. Alla grät glädjetårar och jag insåg verkligen vilka som var min äkta vänner. Det kändes underbart.
För att inte göra mamma pissed så sov jag hos linnea. Kändes säkrast så. ^^

Nu ska jag iväg till Lerum och sen ikväll potatisfestivalen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0