Vilsen!

Hatar den här tiden på året. Det låter dumt, men jag gör verkligen det. Är så vilsen och vet inte vad jag ska göra. Snart flyttar jag ut till Tjörn och ska bo där i tio veckor. Kommer knappt träffa några vänner eller något alls. Visst, jag kan ta tåget in när som. Men det är nite samma sak på något vis. Känner mig så sjukt ensam den här tiden. Fast det kommer nog bli bra tillslut! Bara vädret tillåter. Annars jävlar!

Nu ska jag ner till stan. Potatisfestivalen är i full gång. haha. Vilket fiasko med vädret. Men det blir vad man gör det till va fan. Brända mandlar, kolor och bra vänner och sen är kvällen räddad. I morgon åker jag till Tjörn över helgen bara. Flyttar ut nästa vecka. Det är Volvo Ocean Race. Så ska ner och titta på det tänkte jag.

Nu ska jag kila. Hörs sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0