Volvo Ocean Race

Åh, vilken underbar dag jag har haft idag. Man hinner med så fruktansvärt mycket när man går upp tidigt. Trots att jag kom i säng halv fem i går natt så gick jag upp nio för att åka till Tjörn. Där väntade pappa, Louise och Virre. Tog våran båt ut till marstrand och det guppade ordentligt. Älskar att åka båt. Man känner sig så jävla fri. haha, låter fjolligt. Men så är det faktiskt. Trött blir jag av att åka båt också. Helt sjukt trött. Somnar oavsett om det är tio meter höga vågor eller helt vindstilla. Okej, kanske inte..

I vilket fall så åkte vi till Marstrand för att spana Volvo Ocean Race-båtarna. Maffiga saker det där vill jag lova! Så sjuktligt mycket folk som var där med. Helikoptrar som filmade för teven, polisbåtar, kustbevakning, sälar, flygande båtar (Ja, en båt med vingar som flög i luften) Alla befann sig där som sagt. Fatta att dom båtarna har seglat jorden runt. Det är rätt sjukt faktiskt. Tror aldrig jag skulle våga göra det. Folk dör ju för fan på dem båtarna.

Nu ska jag försöka sova lite tyvärr. Tänkte träna i morgon. Känner mej.. förlåt, men känner mej jävligt fet idag! Så en joggingrunda kommer att göra susen. Sedan ska det handlas presenter och vara ute i det goa vädret. Skulle bli asnice väder i morgon. Mums för det! Och mums på att jag ska kela med kattungarna nu. PUSS



Fikade på Åstol



Lollo och Virre


Virre


Kinesbåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0