Bläää

Jag har så nedrans ont i magen hela tiden. Vet ju för fan aldrig vad det beror på. Brukar komma efter jag har ätit och ofta när jag vaknar. På morgonen har jag ont mellan lungorna, brösten där. Typ i strupen eller något. Så det gör det svårt att dricka och äta för då krampar det. Känns som något sitter i vägen. Pratade ju med en läkare för ett tag sedan och hon sa att det var magkattar. (Vilket jag inte tror ett skit på). Sen sa Andreas mamma som kan sånt där att hon också har haft det. Hon trodde det var för att jag var så jäävla otränad. Haha. Vilket kan stämma jävligt bra. Alla muskler fäster på något vis där och om man då är otränad så får man kramper och sånt där. Så jag ska börja gå tjugo minuter varje dag tänkte jag!


Visst borde edt hjälpa med glass för att lindra magsmärtan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0