Bodigt värre!

Iiiiih vilken mensvärk jag har! Fan, aldrig haft det såhär förut. Finns det ingen medicin eller något som hjälper? Har för mig det...
Idag har jag suttit och skrivertom Andreas i skolan hela dagen. Vi skulle göra en jobbitervju och och tror jag fick ihop det rätt bra faktiskt. Lars blir aldrig nöjd, men va fan. Huvudsaken är att jag är nöjd?

Har precis ärit min favorit "frukost/kvällis". Ett sesamknäcke med ost och gurka+ lite örtsalt. Samt hjortronyoughurt och fruktmüsli. Jag vill leva på frukostmat i resten av mitt liv. Speciellt mackor.

Hittade precis en gammal digitalkamera som inte jag har använt på evigheter. Laddade in korten i datorn och jääklar vad massa roliga kort det var. Mikkan som posar vid ett stooort smartisrör samt jag som glatt posar i lite olika stilar...alltid lika kul att se!


Från lilla Adde<3

Nu ska jag..hmm nu ska jag duscha och lägga in en hårinpackning, ansiktsmask och allt sådant där! PUSS

Kommentarer
Postat av: madddis

mackor, asså det är fan sjukt gott! =D

2009-03-26 @ 21:04:44
URL: http://madeleine1992.blogg.se/
Postat av: karin

Mackor.. jag skulle med kunna leva på dom. Så gott :)

2009-03-27 @ 12:08:10
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/
Postat av: mp

åhhh jag vill se :D lite komiskt att jag sitter och äter smarties ur ett stort smarties rör när jag läste det :P

2009-03-27 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0