Boooring

Medans hela skolan slutade typ elva idag satt jag kvar till kvart över tre. Är det verkligen rättvist? Dock satt vi bara och redigerade våran underbrart läckra musikvideo, men ändå. Jag tror faktiskt att videon kommer att bli kanon. Vi synkade musiken och läpprörelserna rätt bra. Men vi ser fortfarande förjääävligt töntiga ut. Men det hör till!
Min dag har vart tråkig, så jag har egentligen ingenting att säga. Det har vart en sådan där vanlig dag för mig idag. Skola, hem och äta, sova, upp och plugga. Sen blir det kvällis och sedan sovdags. Kul dag, inte sant?

Läste förut på Blondinbellas blogg. (Fråga mej inte varför jag läser den, dålig vana). Hon lägger ned 25.00 kronor i månaden på shopping. Inte nog på det. Det tillkommer även en hyra på 10.00 också. Haha, Vad fan gör männskan av sina pengar? Gör något vettigt för i helvete.

Nej, nu ska jag skriva klart svenskan om Adde! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0