Dagen fick ben..

Även den här dagen fick ben och sprang iväg. Vart tar min värdefulla tid vägen egentligen? Suck.
Well. Vet ni vad jag gjorde idag för första gången på två år föresten? Tränade. Jag valde att springa på gympan istället för att gymma eller simma. Trodde att jag skulle vara värdelös, men jag var ju för fan grym! Kan ju inte säga att konditionen var på topp. Men vem fan räknade med det lixom. Känns skönt nu efter åt med. Känner mej inte tvingad att fortsätta träna (ännu) utan det känns lixom bara gött just nu för stunden. I´ts hard to explain!
   Har även tagit näst sista gaardasilsprutan idag också. Bad henne ta den as fort så det gick över snabbare. Men jääävlar var kärringen segade. Det gjorde inte nådigt ont heller. Det var lindigare än den första men gjorde fortfarande för jävligt ont!

Har haft sånt jääävla chokladsug nu ikväll. Vill ha allt som har med choklad att göra. Kakor, muffins, godis och massa kladdkaka!
 



Skulle något av detta sitta fel? Skulle inte tro det.

Nu ska jag plugga på radioprovet som kommer i morgon. Yey! Sen ska jag se tonårsliv på ettan. PUSS

Kommentarer
Postat av: maddy

fy vad god den understa ser ut! :D jag är också sugen faktiskt =)

2009-03-23 @ 21:12:10
URL: http://madeleine1992.blogg.se/
Postat av: josefin

åååh mums, mums mums vad gott det ser ut!

2009-03-24 @ 01:11:04
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0