Dagens..


Dagens kläder: rutiga mjukisbyxor och Addes tröja
Dagens smink: Samma från i går morses. Vattenfast och jag har inget medel. Suck
Dagens frisyr: Platt och boooring
Dagens låt: Freda´- Erika
Dagens skratt: När jag fick ett snorfinger i min mun.. bläää
Dagens sorg: En text till skolan som fick mamma och mig stt gråta
Dagens dryck: Cola Zero
Dagens mat: Fruktsallad, MUMS
Dagens kärlek: Killen som ligger och sussar brevid mig
Dagens köp: sex, haha nej ingenting idag faktiskt
Dagens vill ha: Bra fråga, värme!



Kommentarer
Postat av: Amanda Almse

Rutiga mjukisbyxor? BILD! ^^

Jag har nu (äntligen!) skaffat blogg.se!

Måste man ha speciella koder för att skaffa en klocka & byta teckensnitt?

Kram!

2009-03-15 @ 09:23:23
URL: http://amandaalmse.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack! Och tack för hjälpen, nu vet jag vad jag ska göra hela eftermiddagen..! (;

2009-03-15 @ 15:14:53
URL: http://amandaalmse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0