Fina du!

Har precis kommit hem från vackra Robins begraving! Vill skriva av mig så himla mycket just nu, men allting bara snurrar. Det jag kan säga är att det var det vackraste och mest sorliga jag har sett i hela mitt liv! Alltihopa var ihopsatt på ett helt underbart sett. Bildspelet jag hade satt ihop var riktigt lyckat. Alla var riktigt tacksamma över det. Sångerna, dikterna, talen, allt var perfekt! Dock var det tungt, riktigt tungt! Men vi fick ett fint avsked av Robin. Jag sprayade "deep sleep" på hans kista och sa "sov gott".. det var nog under den tiden jag grät som mest. Det var inget plus att tåget gick precis utanför kyrkofönstrena heller. Något som kändes så otroligt fel var att Robins farmor och farfar satt på sitt barnbarns begravning. Det brukar vara att de sitter på barnbarnens dop, konfirmationer och bröllop. Men inte i detta fallet..

Tack för alla underbara minnen du har gett oss Robin. Vi kommer altid, verkligen alltid att minnas dig! <3

Kommentarer
Postat av: Saga

Sv: det var verkligen ett supergott recept! Mums! Åh, tack så mycket! :D Ha dte bra du med!

2009-03-14 @ 14:29:22
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: josefin

är ledsen för din skull. har ingen aning om vad som har hänt, men har förlorat många som man älskat. det är aldrig kul när någon dör. keep strong <3

2009-03-14 @ 17:35:06
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: Jessica

gud så hemskt :(

2009-03-15 @ 15:28:56
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0