fre/Lör

Hejhejigen!
Åkte till borås igår direkt efter skolan. Så har inte hunnit skriva något sedan dess. Föresten måste jag ha sett heldum ut på bussen igår. Hade med mig en vanlig väska, en kameraväska, en annan kamerna kring axeln och en stor fet silvrig box över andra axeln med en videokamera i. Mediot som det också kan kallas!
   Väl framme i Borås mötte Andreas upp mig för att gå ut och äta någonstans. Helvete vad griniga vi var på varanda. Haha. Tur att man känner varandra väl. Men med mat i magen gick det över väldigt fort som tur var. Käkade på Subway förövrigt. Som smoggan här i Alingsås fast med större mackor, dyrare och rostade. Riktigt smurrigt var det bannemej!


Kycklingmacka med mängder av saker på.

På kvällen sedan blev det BloodDiamond. Hade bannemej inte sett den innan. Men nu kan jag i allafall rekommendera den! Hemsk men ärlig var den.
Är det föresten någon mer än jag som har en hemskt dålig vana att sprida saker omkring sig? Så fort jag kommer in i Andreas lägehet så tar det fanimej inte mer än fem minuter innan alla mina saker ligger överallt. Väskor på golvet, tjocktröjan på bordet, smycken överallt, disk, tvätt.. Fan allting sprider jag runt mej! Men det är väl det som gör mej charmig?(A)

Tittelituuut!

Nu ska jag hoppa in i duschen så man blir lite fräsch också. Sen kommer pappa hem från Kina idag. Fast jag har vant mig så jag har knappt märkt att han har vart borta i tre veckor. Dock kommer han hem med snygga skor till mig. Gött, gött gööött! Ha det bra. PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha jag känner igen mig med att sprida saker omkring mig! Hemma hos Olof slänger jag runt mina saker överallt! Lånar gärna saker av honom som sedan läggs lite överallt! ^^

Blir dock GALEN om han gör så hos mig! (;

2009-03-21 @ 14:48:00
URL: http://amandaalmse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0