Fronda och Aggelito!

Kvällen började med *#%*&€%#"#&%€...med andra ord inte så glada miner. Men hur kan man inte få ett ansiktslyft av Agge och Frida? Så kvällen blir asmysig i allafall. Vi köpte med oss massa gottigt och hamnade framför teven.
   Något sjuuukt härligt idag var att jag inte fick något panikattack efter godiset jag åt. Det var nog bara för att jag hade personer omkring mig som jag blev distraherad av. As skönt. Åt heller ingen kvällis, utan tog godis istället. Min behandlare sa att det okej med tanke på konsekvenserna annars.
   På tal om min behandlare föresten.. jag ska sluta på Capio om fyra veckor. Alltså ska jag bara gå dit fyra gånger till. Helt underbart. Undra egentligen hur många gånger jag har vart där? 1-2 gånger i veckan i ett och ett halv år. Ganska lätt matte.. men jag är trött. Haha.


Pusspåer!

Nu ska jag lägga mig och sussa. Ska sova ut i morgon tänkte jag. Uuuunderbart. ( om jag lyckas sova till längre än nio vill säga ).



Kommentarer
Postat av: Amanda Almse

Nu äntligen kan jag se din nya design på bloggen!

Den blev riktigt snygg, like it a lot! :D

2009-03-07 @ 09:10:39
URL: http://amandaalmse.blogspot.com
Postat av: mp

sötaste bilden!<3

2009-03-07 @ 15:30:52
Postat av: Frida Slida

Du funkar som botox på mig, alltså jävligt bra! Antar jag , haha.

2009-03-07 @ 16:50:35
URL: http://ffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0