Jag har gått i ide..

Somnade halv ett igår och sov till elva. Sedan gick jag och la mig halv tolv igen och sov till klockan tre. Helvete vad jag har sovit. Det är inte likt mig det här alltså. Jag som har gått upp typ nio varje helg i två års tid. Men men, det är kanske dags att sova igen mig lite? PLUS att jag har noll matlust idag. Tror det beror på godiset igår.. det mättade rejält. Men jag har fått i mig lite mat i vilket fall.
Ikväll ska vi på den där AMTS-saken. Det är något musikaltema. Det blir nog rätt bra tror jag. Alltid kul att kolla på sådant.
Från det ena till det andra..skratta nite nu, men jag vill permanetna mitt hår. Dock tror jag att mitt hår är för kort för att det ska bli snyggt. Men va fan. jag är inte så noga med mitt hår, så varför inte förstöra det med permanentning också?

Nu ska jag pysa iväg. Hörs sen igen! PUSS

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag sa detta till Frida här omdagen, men era två bloggar är jätteroliga att läsa. Oavsett om det handlar om en simpel skoldag eller om era shoppingresor. Så... fortsätt så!

Ha en fortsatt trevlig helg så ses vi.

2009-03-07 @ 17:16:18
URL: http://bald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0