Katarr

Då har man gått och dragit på sig magkatarr också. Kul! Mamma pratade med doktorn idag och alla symtom jag har tyder på att det är magkatarr. Ont mellan brösten där när jag vaknar och efter jag har ätit något. Så nu ska jag trycka i mig en blaskig dricka två gånger om dagen och om det inte är bättre om en vecka så ska vi till sjukhuset och ta massa prover. Kan ju hända att jag är allergisk mot något. Vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag ner till skolan i allafall och göra klart massa påskkort. Annars blir Aqua grinig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Blä vad jobbigt med magkatarr :/ Hoppas blasket hjälper! ;D <3

2009-03-31 @ 17:17:34
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0