Mys

Hej alla pinglor!

Slapp dag men har haft mycket att göra. Först kopierade jag bilder i mörkerrummet. Dom blev faktiskt rätt bra idag. Brukar inte bli nöjd, men idag så! Sedan skulle vi göra påskkort. Men jag hade lite läckor (HAHA) så jag smet hem tidigare.
Jag hade knappt tagit av mig min jacka förän jag slummrade till i soffan. Gud vad jag älskar att sova på dagen. Man är så avslappnad oc trött efter en lång skoldag då.
Dock  hann jag inte sova länge. Det blev nämligen ett impulsåk till Götet med Agge Frida och Olivia. Himla mysigt att åka ner dit utan att ha något att göra lixom. Vi gick til Haga och satte och på Husaren och åt och pratade. Mums på deras fika/mat och allt fan de nu har där.


Ingen dåååligt stor chokladboll!


Puss på er!
Nu ska jag sova och tagga för i mån. 8-16 går vi. Jävla skitdag! Men men, sånt är livet. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0