Nåt är fel på mig!

Nej, i morgon ska jag gå till ungdomsmottagnineg och fixa nya P-piller. Orkar inte med att gråta floder varje dag längre. Min syster har vart med om samma sak en period och då var det p-pillerna som spökade. Det är värt ett försök i varje fall.
Fan samma sak när det gäller sömnen. Jag får inget slut på det. Sover så sjuuuukt mycket, men dock är det sjuuukt skönt.
Visste ni föresten att man tillbringar 25 år av sitt liv till att sova? Det är sjukt mycket. 25 jävla år. Fatta vad man hade kunnat göra på den tiden istället? Okej, när jag väl är igång så kan jag passa på att säga att:
Man står 5 år i köer
Sitter 6 månader på toaletten
I tio månade har man sex

Rätt skumma saker man kan ta reda på. Dock lite roliga att veta.

Vad är det för dag i dag då tro? Jo, idag kommer älskade, älskade Adde hem. Finally! Damn, du har vart saknad!

Kommentarer
Postat av: Amanda Almse

Jobbigt med P-pillerna! Jag har aldrig upplevt något sådant med mina. Har däremot fått humörsvängningar (värre än förut!) "/

Hoppas att det löser sig! Kram

2009-03-10 @ 09:44:07
URL: http://amandaalmse.blogspot.com
Postat av: T

kul med sex i tio månader :D

2009-03-11 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0