Scones

Kan börja med att säga fuck Andreas som har smittat mig med halsont och annan skit. Men det är smällar man får ta i bland. Annars har dagen varit okej. Lite seg, men det är så det ska vara en måndag tyvärr.
Efter skolan blev det fika med lite tjejer och jag måste säga att sconsen levde upp till sitt rykte. Oj oj oj, den var bannemej inte att leka med. Inte dåligt mättande heller. Jäklar. Såg ju bara ut som en liten luftboll, men det var det då fan inte. Höll mig mätt på den länge, länge. Kanske lite längre än vad jag egentligen borde ha gjort. Men nu har jag ätit kvällis så nu är jag mätt och belåten igen.


En god cappuchino måste man ha!

Imorgon ska jag till psykologtanten i Haga igen. Vill inte längre, så ska gå i morgon och sen har jag tröttnat. Visst, hon var bra och jag lär mig nya saker om mig själv och om hur jag ska hantera olika saker. Men det behöver väl inte jag längre. Jag mår  fina fisken, inbillar jag mig i allafall.

Nu blir det matte (alltså tårar). Blääää. PUSS


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilket café var ni på? (:

2009-03-17 @ 09:46:04
URL: http://amandaalmse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0