Snart Påsk

Nu är klockan framvriden mot sommaren. Åååh. Om man kunde ställda fram klockan så att det var den 10 Juni i morgon. Då hade jag mått bättre än bäst. Nu blir i allafall kvällarna ljusar och dagarna känns längre. Mer ljusterapi = mindre deppighet. Oj så skönt.
Redan Sönag också. Bara en vecka kvar tills Påsklovet. Ska bli skönt. Ska fanimej sova hela lovet. PLUS att jag ska ta mitt första dopp i havet. Det är ju givet. Varje påsk sedan ett bra tag tillbaka har jag badat i havet. (Förutom förra).
Ska lämna in min kamera på lagning. Så tyvärr får ni inga bilder idag. Kanske ikväll från en gammal röten kamera men.

Hoppas ni får en bra Söndag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0