Heldag i Götet!

Åh vilken mysig dag jag har haft idag! Kom till skolan klockan åtta och gick hem klockan halv tio. Skulle nämnligen till Göteborg på eftermiddagen på studiebesök på SVT. Jag Madde, Madde och Slidan kilade ner. Kan ju säga att det satte sig en förjääävla rolig bög brevid oss på tåget ner. HAHA. "Assah guud, förlåt att jag pratar så mycket. Men jag är bara sååå social assah" Under den kvarten visste vi nog fanimej allt om den killen. Han snålade inte på skrytandet för den delen heller. Herregud.

Väl nere i Göteborg traskade vi direkt till Svthuset. Vi tog världens omvägar så det tog ungefär en timma lite drygt dit sådär!
Vi fick iallafall en bra film där vi intervjuar henne och har oss. Gick även in i studion där debatt och sådana saker hålls. Blondinbella har vart i den studion. Fy tusan. Att jag vågade gå in i den förgiftade studion. Nejdå..Men sedan gick vi och fikade lite och sedan blev det shopping.
För min del blev det bara en rosa tjocktröja som är perfekt på sommaren när man är lite brun och läcker. Ååh vad jag längtar. Sen blev det en liten present till min syster också. That´s it!
Snart kommer Adde hit. Kommer förmodligen somna väldigt tidigt ikväll. Men det är smällar man får ta.






Tack för en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Joanna - Tonårsliv

hejsan!



vi sammarbetar väldigt bra med varandra och de är väldigt organiserade och vill att vi tjejer ska ha så bra som möjligt! de behandlar oss väldigt bra

2009-03-27 @ 20:07:06
URL: http://jooannas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Va kul att besöka SVT! Jag åker förbi där varje morgon när jag ska till skolan, Lindholmen ligger ju bara två hållplatser bort! (:

2009-03-28 @ 09:04:40
URL: http://amandaalmse.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jajo, under vintern var det väl rätt segt. Nu till våren & sommaren blir det enklare. Dessutom har jag ett jättebra schema så tre dagar i veckan börjar jag inte förrän tolv (;

2009-03-28 @ 15:06:11
URL: http://amandaalmse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0