Tårar = skratt

Är dränkt i lack som luktar allt annat än gott. Fytusan. Ska väl ta mig ett låångt härligt bad med massa oljor och underbara dofter snart. Avnjöt dessutom en svennemidda förut bestående av stuvade makaroner och köttbullar. Mums vad gott det var. Första gången jag smakade på stuvada makaroner och det var godare än väntat.
Jag har föresten bestämt mig att gå tillbaka till psykologen i Haga. Efter panikångesten i lördags så tycker jag att det är värt det. Hon kanske kan se vad felet är.. för det kan ju uppenbarligen inte jag.

Dagen har vart bra. Så fort jag hamnar i mina vänners sällskap så försvinner tårarna och förvandlas istället till gräsligt skratt. Har spelat in radio hela dagen och dagens ämne var "Förhållanden". Pratade på om allt som rör ett förhållande. Negativa och posetiva saker, minnen, hur man ofta träffas, press i ett förhållande.. äh. Allt möjligt faktiskt. Ruggigt kul i allafall. (Även ifall jag hatar att höra min egen röst på radio). Bläbläbläää.

Hoppas fan inte att ni missar Desperate Housewifes ikväll heller? Dagens höjdpunkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns nagellack på Make up store nu som luktar gott. Hallon och godis coh jag vet inte vad.

2009-03-04 @ 00:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0