Bra C, bra!

Även allt har gått piss för mig idag så ska jag inte klaga. Fast nej, måste få klaga lite. Det hör lixom till här. haha. Okej, tre timmars arbete på Graafen försvann och jag fick damp. Sedan efter det var det matteprov. Satt jämte Palmen i hennes arbetsrum. Gud så mysigt vi hade det! Hon snäste lixom inte en enda gång. Kanske finns det ett hjärta bakom hennes hängbröst? Who knows. Matten gick i allafall rätt bra. Skrev dock inte på allting. Men vafan. Ett G hoppas jag på.

Vädret har i allafall vart helt underbart idag. Satt ute i linne förut och bara njöööt. Jag tror på att om man mår dåligt eller är deprimerad den här tiden så ska man få ljus på sig. Sol, sol, sol. Man blir så mycket gladare och piggare av lite sol på sig.
Det är väl därför alla barn blir till på sommaren? Alla luster lixom ökar. ^^


Gud vilken mysig dag!

Nu väntar en kopp te och lite plugg. Sen väntar en nyklippt Andreas. Det blir säkert snyggt så länge han inte klipper för kort. Ha det så gött. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0