Snoowstorm!

Fyisjutton vilken seg dag jag har haft idag! Sov som en kratta i natt. (trots att jag sov brevid Adde). Men jag får skylla mej själv när jag sover så mycket under dagen. Väl i skolan var det dock rätt slappt. Jag blev massakerad på matten, och då menar jag verkligen massakerad! Trodde bara att det var jag som hörde mitt skratt och mina skrik. Haha, Så fel man kan ha..
Resten av dagen satt vi och pratade göteborska i ett radiobås och sedan bar det hemåt i (snöstormen!!!!) Hatar snö. Men va fan. Bor man i ett land fyllt av isbjörnar och med snöstormar där det snöar isblock så gör man.







Nu ska jag ner och måla väggar, sen ska jag fixa med bildspelet inför morgondagen, sen städa rummet, sen skriva två svenskatexter, sedan sova, sen äta, sen tv och sedan blir det läggdags! PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

like the pictures :D

2009-03-12 @ 21:50:30
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0