Täss och Fronda

Godkväll!
Dagen har spenderats ute på landet hos Tässie. Filmandet till musikvideon gick finfint enda tills kameran vägrade att funka. Fast då var vi rätt klara så vi filmar resten i morgon tänkte vi änna. Kul att se hur du bodde med Tessie. Det var som jag hade föreställt mig faktiskt. Haha. Lite komiskt!
Nästa gång kanske vi ska vara ute i lite godare tid? Visst känner man igen sig med att skjuta upp saker? Vi fick reda på att vi skulle spela in musikvideon när vi började skolan i Augusti. Nu ska den vara klar på tisdag och vi började idag. Hmm.. Men men, vi var nog inte ensamma på den punkten i allafall.


Här är fikat som var slut efter några minuter (Frida is tha tjuv)

Har börjat få sjukt ont i magen igen. Jag har ju pratat med läkare och lite så och de trodde att det var magkatarr. Det är jag dock vääldigt skeptiskt till att det är. Äter sånna där tabletter som fixar magsyran eller vad det är. Aja.. hoppas att det bättrar sig i allafall.

Nu ska jag kolla på Sanningens ögoblick. Jäkligt kul program faktiskt. PUSS

Kommentarer
Postat av: josefin

gud vad gott det såg ut att vara, nnu blev jag riktigt sugen på en bulle eller nått... hum.. !

2009-03-23 @ 17:36:25
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0