..fortsättning av gårdagen. (tårar)

Har inget vettigt att säga idag heller. Tårarna slutade rinna inför skoldagen. Men väl hemma satte de i gång igen. Så här sitter jag iförd Addes mysiga tröja och snyftar framför teven med mamma. Det blir en mor och dotter vecka för oss. Så i morgon ska vi gå på bio. Tror att vi ska kika på "Män som hatar kvinnor". Nu tänkte jag säga något riktigt dumt om innehållet i den filmen. Men skulle jag säga det hade jag blivit sönderslagen.. ^^
Föresten så märks det att två tjejer bor här för tillfället. Lysröret på toaletten ger vem som helst anfall. Disco all night loong.
Proppen i källaren har gått, så vi får måla medans solljuset tränger sig på. Dock målar vi ju.. så lite händiga måste vi ju vara.



Duschen vätar. Sedan ska jag dra täcket över huvudet och hoppas på något bra som ska häna i morgon. (Kan ju alltid hoppas)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0