Göötet med två goingar!

Pjuuh. Då var man hemma igen efter en helgag i Göteborg. Skulle åka med halv tolv tåget, men det gick såklart inte förän tolv..man har ju som sagt aldrig västtrafik på sin sida. Åkte ned med Carro och sedan mötte vi Linnea där nere som hade vart och jobbat. Redig som hon är. Vi gick och åt på Andrum, världens godaste veggierestaurang. Man känner lixom för att bli vegitarian när man äter där. Men nej, sådan djurvän är jag defenitivt inte.
   Carro gick loss och köpte..ja, jag vet inte vad hon köpte egentligen. Mycket blev det iallafall. Själv fick jag med mig ett par apsnygga skor med mig hem, en väska och ett nypiercat öra. Men nu är det klart med nålar i kroppen för ett tag.. bara tungan kvar innan jag är nöjd! Tog där uppe föresten..fan vad snygg jag är nu! hihi



Nu ska jag kolla på det där nya programet. Det som är typ som stadskampen fast lite roligare. Sedan blir det sömn och i morgon kommer Adddeeeee hem. Fan vad jag har saknat den killen! Helt sjukt. Dock kommer han förmodligen komma hem utan hår. Bläää för inkilning. Men jag älskar honom ändå. ^^,

Kommentarer
Postat av: Amandah

Åh, älskar väskan ! Var är den köpt ?

Puss:*

2009-03-08 @ 23:30:41
URL: http://detminstajag.blogg.se/
Postat av: ellen

oh, vilken amazing väska!

2009-03-13 @ 16:00:33
URL: http://pressanykey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skorna! vart köper man? :)

2009-03-15 @ 15:44:18
Postat av: cecilia

Anonym: Skorna hittar du på Johanssons om jag minns rätt;)

2009-03-15 @ 18:56:48
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0