Tears

Vad har jag gjort i helgen? Gråtit, gråtit, gråtit. Jag har mått så sjukt jävla skumt sen i Lördags. Det började med en sjuk attack efter godiset i igår. Låg och grät och skakade i Andreas famn en halvtimma. Sedan somnade vi och idag blev det tydligen inte bättre. Ångesten var borta, men tårarna fanns tydligen kvar. Grät innan vi åkte till Göteborg, på tåget ner till Göteborg, under tiden vi satt och åt middag i göteborg, på tåget hem från Göteborg och väl hemma från Göteborg. Man kan väl utan att överdriva säga att Adde har torkat tårar var och varannan minut. Tack för att du finns älskling!

Fick äntligen köpt min skinnjacka idag också. Gud vad nöjd jag är! Det blev den nya modellen från H&M. Fick även med mig ett leave in balsam från Bed Head. Det luktade rosa tuggumi. Mums vad gott.







Nu ska jag gå och gråta ännu mer. Och föresten ska Adde till Spanien i morgon. Buhuu. Älskar dig Adde. Du är ta mig fan den bästa som finns!!<3

Kommentarer
Postat av: Amanda Almse

Åh Cecilia! Jag vill verkligen att du ska må bra, du förtjänar det verkligen, verkligen!

Skinnjackan är dö-läcker!

2009-03-02 @ 08:17:15
URL: http://amandaalmse.blogspot.com
Postat av: Louise

åh, vet hur det känns att bara gråta o gråta. men kämpa på sötnos!

2009-03-02 @ 08:39:38
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: Jessica

har letat efter den skinnjackan i min size, men alla 36or verkar ju vara slut i hela Göteborg ;D haha. hoppas att dom får in fler snart..vill ah den! :D

2009-03-04 @ 21:38:15
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0