I´m going nuts

Nu är papi hemma igen. Han hade med sig en liten present från en familj vi var hos i julas i Shanghai. Vi åt middag där och det enda goda jag hittade bland de tjugo rätterna var nötter (såklart) och en efterrätt gjort på ris och socker. Men de förstod antagligen att jag var helförtjust i nötter. Så de bad pappa ta hem en stoooor box med nötter. Ni kan nog inte förstå hur mycket det var. Shit, tänk er en vanlig hink. En halv sån fylld. (Frida, Agge..nu överdriver jag inte).


Nuutss!


Han köpte även ett par höga vita Converse..


..och ett par låga rosa.

Nu ska jag iväg till Adde och sedan blir det Robinson. Hoppas de lever upp till förväntningarna. Ikväll vet jag dock inte vad det blir att äta. Jag ska nog ta dipp och massa goda tillbehör. Åååh så gott det  är! Kanske ska prova sig på att göra sin egna dipp istället för estrellas? Vågar nog inte det.

PUSS

Kommentarer
Postat av: rebecca

Vist får det det, men jag har valt att behålla det för mig själv, iallafall ett tag till. varför undrar du? =)

2009-03-22 @ 15:51:44
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: tack så mycket :))

2009-03-22 @ 21:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0