Waffle

Ni har väl inte glömt att det är våffeldagen i morgon va ? Man får massa minnen av våfflor tycker jag. När man satt hemma med familjen kring bordet och åt tonvis med våffelhjärtan dränkta i rosa gräddblandning. Mosade hallon blandat med grädden eller vanlig jordgubssylt med grädden. Ser mycket mer aptitligt och rosa ut då! haha.
Kanske ska våga sig på en våffla i morgon med för den delen? En belgisk våffla kanske. Oj oj oj så gott detär. Det åt man alltid på potatisfestivalen förut med chokladsås på. Det var tider det..




Vad brukar ni ha på era våfflor?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tur att jag är en flitig läsare av dig blogg, hade glömt av våffeldagen!

Jag har alltid hallonsylt på mina våfflor, så fantasifull är jag.. ^^

2009-03-25 @ 09:41:47
URL: http://amandaalmse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nutella!

2009-03-26 @ 20:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0