Änglar och Demoner

Goddagens mina bönor!
Måste börja med att berätta om filmern vi såg på igår. Änglar och Demoner. Jävligt genomtänkt film faktiskt. Han som har gjort den måste vara lite psykiskt störd tror jag. Annars kommer man inte på en sån idé. Orkar inte berätta vad den handlar om, ni får se den själva istället!

Har mått rätt bra det sista faktiskt. Kan bero på att jag inte jhar ätit lagad mat på hmm.. tre dagar? Lite dumt av mig. Men jag har ju som sagt ändå ätit massa andra saker. Godis o.s.v.. Inte så närringsrikt. Men ibland får man leva livet lite. Dock väntar en helsikes middag snart. Fläskfilé, klyftpotatis, världens godaste sås gjord på turkisk youghurt and so on, goda sallader och massa tillbehör. Det är oftast tillbehören som ät godast tycker jag. Haha. Man sitter helst och småäter sakerna runtomkring typ.

Ikväll blir det förmodligen mys hos Carro. Vi hörs. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0