Ed´s

Pjuh. Hemma efter en låång dag. Började som sagt med nationelltprov i matte. Jag vill inte ens gå in på hur det gick. Så då förstår ni förmodligen. Skönt att det är gjort i allafall. Oavsett hur det gick så är jag nöjd att det är över för den här gången i allafall.
Efter skolan åkte jag till Göteborg med sällskap av Linus. Vi båda skulle fixa lite nya piercingar hos Ed. Han är ball den killen vill jag lova. Jag bytte till en guldstav i tungan och ett guldörhänge i den där lilla snibben om ni förstår. Linus fixade ring i sin läpp och sen var vi ready to go. Billigt att köpa hos honom också. Perfekt.
Märkte även idag hur trött man blir när man inte äter. Åt en macka till lunch vid elva och sen åt jag lite thaimat nu vid fem. Man blir seg och darrig i kroppen. Nu var jag nära på att skriva något dåligt, riktigt dåligt! Men jag suddade ut det så att ni inte skulle bli sura.


Syns kanske inte att den är guldig?



Ny kavaj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, har du redan fått byta piercing :O

Var var ni någonstans och köpte piercingar? :)

2009-05-13 @ 21:14:00
Postat av: cecilia Rosell

Svar Anonym: Det har redan gått hela sex veckor. Oj, vad tiden springer iväg. Jag köpte på Ed´s-Piercing. Även där jag tog hålet:)

2009-05-13 @ 21:34:10
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0