Fullspäckad kväll

Hallå i stugan.
Hade en riktigt bra kväll igår. Fullspäckat hela dagen. Var ju som sagt ledig igår. Men vid fyratiden tog jag och Ludde tåget in till Göteborg. Vi satte oss i Slottskogen och hängde lite. Vägen tills slottskogen gick väl mindre bra. Som ni kanske har förstårr så är jag+tåg+spårvagnar+bussar en värdelös kombination. Så vi åkte med den nedrans spårvagnen i fyrtio minuter att komma något vart. Men men, vi kom fram till slut och det är väl ändå huvudsaken.

Sen är den tiden där emellan lite suddig tyvärr. Inte bra det där! (men man lever bara en gång). Alla gör sina små misstag. Sedan mötte vi upp Petter och Eric och sen bar det av till Liseberg för att kika på MissLi. Jag hörde dock bara typ två låtar, men det jag hörde var riktigt bra.
Sedan gick vi gasten och jag har nog aldrig sett en mer vettskrämd människa än kära Madde. Ojojoj vad hon skrek och hade sig. Fast det hör lixom till inne i ett spökhus. haha.
Vid elvatiden satte vi oss på McDonalds och käkade lite och sen åkte jag och Petter hem till honom och nanade.

Nu sitter jag är hemma med världens huvudvärk och borde duscha. Sen ikväll ska jag träffa mina små flickor tror jag bannemej. Dock ska jag på dejmbekonser först. min syster skulle tydligen spela. Borde föresten äta något. Hade inte så mycket matlust igår. Är sugen på något riktigt gott, typ hemmalagad hamburgare. Hur gött lät inte det tro?

Hoppas ni hade en lyckad kväll igår. PUSS

Kommentarer
Postat av: maddis

CISSI, du är underbar! <333

2009-05-31 @ 11:06:02
URL: http://madeleine1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0