Götet!

Nu borde jag egentligen sova och tagga till inför det nationella i morgon. Men ärligt, vem orkar det? Jag känner ändå att det kommer gå riktigt jävla dåligt. Är tyvärr inte bra på hörövningen på engelskan. Fast jag ska göra så gott jag kan.
Annars har dagen varit skön. Slutade elva och hann bara åka hem och duscha. Sen åkte jag vidare till Göteborg för att först möta upp Josse. Hittade världens sötaste nessecär och en mysig luvtröja. Bra-att-ha-saker så att säga.
Sedan försvann Josse till tåget och jag väntade på Petter ett tag. Men jag hade inte tråkigt för det. Hade full underhållning. Gav en försäljare en rådiss. Höhö. Dessutom vandrade Peter Siepen förbi mig där jag satt också. En färgstark och rätt snygg kille för att vara så gammal måste jag erkänna.
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Vi har mest slappat och nu skriver jag lite på min novell som ska vara klar i morgon. Maten idag har varit rätt okej om jag får säga det själv. Ni skulle tycka det var värdelsöt. Men min ena sida älskar det. Nu ska jag sova.



Posaren finns i alla!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0