Kvitt Eller Dubbelt

Har precis spelat kort med pappa. Vi körde kvitt eller dubbelt. Ni vet väl som sagt att jag avskyr matte över allt annat. Hatar det fan mer än fotvårtor, och då är det illa. Eller nåt. haha. I morgon ska jag och pappa köra lite matte på kvällen. Vann han så skulle vi göra fyrtio tal och om jag vann skulle vi göra tio. Så vem fan vann? Tro fan att det blev jag. Usch vad jag svär föresten. Förlåt. Ska bättra mig. Hihi.
Är på bättre humör idag med. Det var jag definitivt inte i morses och absolut inte i går kväll. Aldrig mått så pissdåligt som jag gjorde då. Helt ärligt. Men nu börjar allt lätta och jag ser framåt istället. För det är ingen idé att blicka bakåt. Det ger bara onödiga tankar. Så nu mina vänner, framåt ska vi se!

Dagen då? Jo den har bestått av plugg. Åkte tillbaka till skolan vid fem och gjorde ica-annons. Sen blev det dansuppvisning på Paladium där Tessie dansade. Grryyymm den tjejen är eller! Öhja. Sen bar det av till media igen i min ensamnhet och pluggade lite till.

Ääääh. Nu ska jag springa runt och gapa tills jag svimmar hade jag tänkt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0