Minilovet

Godkväll. Allt bra med er?
Haft en rätt jobbig dag. Mycket ångest och blandade känslor. Har haft en sån där jobbig "uppblåst" dag idag. Magen samarbetar inte med resten av kroppen lixom.
Idag har dagen mest bestått av plugg och slappande. Har varit och städat kontoret och varit ute på en joggingtur. Annars typ ingenting. Den där joggingturen var jävligt behövlig vill jag medge. Jag känner hur galet mycket bättre min kondition har blivit på bara några veckor. För typ en månad sedan orkade jag knappt runt sjön utan andningssvårigheter och typ kramper. Nu går det fina fisken. Nu har jag ett snabbt jävla tempo hela vägen runt.

Vad snabbt detta minilovet har gått föresten. Dock har jag haft det roligt. Har gjort en hel del faktiskt och inte bara möglat framför datorn. Den här veckan kommer att bli hektisk, men sen lugnar det ner sig. Har väl två prov och tre inlämningar den här veckan om jag inte misstar mig. Suck säger jag bara. På onsdag om två veckor är det sommarlov. Hur skönt? Är så sjuuukt sommarsugen nu så ni anar inte.

Nu ska jag sätta mej vid teven. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0