Missarna

Visst har sötnosarna blivit stora? Ååååh. Dom är så söta så jag dör. Synd att dom ska växa så nedrans fort faktiskt. Man vill ha dom i den storleken de är i nu. Eller om typ två veckor. Då de är busiga och springer runt och biter alla i tårna. Man kan inte annat än att få världens flin i ansiktet när man ser dom.
Har precis sovit i tre timmar föresten. Fan va bra gjort Ciss, verkligen! Kommer absolut kunna sova ikväll känner jag. Fast det spelar inte så stor roll för den delen.
Har ni märkt vad bra jag har mått på sista tiden? Den tanken slog mig idag. Att jag mår faktiskt riktigt bra. Visst låter det underbart? Det är nog bara för att sommaren närmar sig nu också. Då går det fan inte att klaga. Skolavslutningsdagen är den bästa på hela året. Då har man verkligen hela sommaren framför sig. Mumsbulle på dej sommaren.



Kommentarer
Postat av: Rebecca♥

awwwwww <3

2009-05-31 @ 09:45:24
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0