Morsning

Vem vaknade nyss? Jo, tro fan att det var jag. Har dock sovit förjävla dåligt. Kan bero på att vi hade en fönsterputsare som sprang runt här i huset redan vid halv åtta. Han är ju inte tyst av sig direkt heller. Haha, En jävligt rolig prick det där.
Har precis suttit ute i solen en stund och läst på prov. Underbart väder. Älskar när det är sånt här väder speciellt på helgen. Det är nog inte bara jag som blir på bra humör då.
Hade träningsångest när jag vaknade. Ville ut och springa av mig all skit. Men vad gjorde jag då? Jo, ställde mig i duschen och sket i alla jävliga tankar. Så jag har inte tränat idag. Känner mej slapp, men duktig.

Nu ska jag få i mig lite frulle. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0