Norway - here I come

Jahaja. Då sitter jag här i skolan och väntar på att mitt utvecklingssamtal ska börja. Hoppas att det går okej. Sen ska jag hem och packa som en dåre inför i morgon. Kommer packa med mig alldeles för mycket saker som vanligt. Kamera och alla tillbehör, kläder och framför allt stövlar. Haha. Så jävla geggigt där uppe sa pappa. Så mina randiga små stövlar får följa med. 
Mysigt att komma upp och bara slappna av känner jag. Det är vad jag behöver tror jag. Ska nog äta pizza som Johan har gjort också. Han jobbar ju som pizzabagare. Vågar jag tror ni? Jag har vågat en gång förut, men då hade jag proffshjälp bredvid mig. Det lär jag ju som sagt inte ha den här gången.

Nu ska jag in till helvetet.

Ha en bra helg om vi inte hörs innan. Ni när få määängder av bilder sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0