Pundare

Tjosan i trosan!
Haft en bra dag hittils? Dock startade mångas dag med matteprov. Inte allt för roligt vill jag medge. Hoppas att jag skrapar ihop de där nitton poängen man behöver för att bli godkänd bara.
Efter provet sprang jag direkt till läkaren för att göra ett såkallat "pricktest". Tolv jävla sprutot tryckte han in i min arm. Dock gjorde dom inte ett piss ont och han läkaren var dösnygg, så jag klarade mej! Iförsej var han typ fyrtio år.. men man kan väl vara snygg ändå, right? Nu ser jag dessutom ut som en pundare som har stuckit sig en miljard gånger i armen. Inte fel det heller.
   Snart ska jag ner på korpfotboll, men först måste jag ha något i magen. Kan ju alltid vara käckt. Ni ska även få lite bilder på dom där snygga jävlarna Johanna och Madde som jag tog idag.
Hörs sen!





Kommentarer
Postat av: Jessica

vilka skarpa och fina bilder! :D ser jätte härliga och somriga ut

2009-05-19 @ 19:14:48
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0