Studentdag

Hej snorungar!
Haft en lyckad och bra dag idag måste jag verkligen säga. Började med att jag fick redapå att jag hade klarat Aquas prov. Underbart! Har gjort om det ena tre gånger, men nu fan klarade jag det. Sen var det ett i Ps och illustrator också som gick fina fisken. Hur gött? Sen blev jag även klar med alla foton och ett arbete i grafen på 12 sidor. Yes. Börjar lätta lite i skolan nu känner jag. Fast jag ska inte säga för mycket..För just nu sitter jag med ett arbeta jag ska redovisa inför klassen i morgon.
Sedan åkte jag hem vid halv tolv för att sova trodde jag. Men nej, jag bestämde mig för att åka ner på Petters brors studentfest hemma hos dem. Så där hamnade jag i blåsten och åt god mat och drack gott. Fan va vuxet det lät. haha. Men så blev det i allafall. Jag vill med ta studenten. FYFAN. Nuuuu. Fatta vad gött, nu är de klara med de tvingade skolåren. Dock så tycker många att det är bättre att gå i skolan än jobba. Vi har ju i allafall sommarlov. ^^

På tåget hem sen hade jag sällis med Josse. Vi satt och pratade med hennes fotbollstränare och dom två försökte övertala mig till att börja med fotboll igen. Jag blev fan lite taggad. Så vem vet, jag kanske börjar igen?

Föresten så är jag supernöjd med min hårfärg. Efter den här röda färgen ska det bli mööörkbrun tänkte jag. Haha. Man lever bara en gång och då är det lika bra att exprimentera med håret lite.
Nu ska jag göra nåt. Är rätt spidad. Haha. PUSS

Kommentarer
Postat av: m

inte speedad då? XD

2009-05-27 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0