Sussa sött!

Då får väl lilla jag ta och säga godnatt nu. Färgade precis håret igen. Hade missat på lite ställen igår. Så nu är det rött, verkligen rött! Men snyggt som fan är det. haha. Bilden nedan är tagen igår, så det är ännu rödare nu.
Har haft massa jobbiga jävla tankar hela kvällen. Har kallsvettats och hyperventilerat. Hur skönt är det på en skala? noll. Men hur van är jag på en skala. Jo, tio! Så jag klarar mig finfint.

Ska inte till skolan i morgon. Lite olika anledningar. Så ska ta mig en liten sovmorgon tror jag allt. Vill ut och springa en timma i morgonbitti. Men känns inte som om jag skulle hinna det. Men det hade varit jävligt gött måste jag säga.



Nu ska jag säga godnatt till katterna och sedan sova. PUSS

Kommentarer
Postat av: Tess

Snyggaste bilden ever på dig , UFF:D<3

2009-05-29 @ 07:28:22
Postat av: cecilia Rosell

Haha, tack älskade unge :D

2009-05-29 @ 11:13:31
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Jessica

snygging :D

2009-05-30 @ 01:26:32
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0