The darkness

Ligger här i min säng på Tjörn. Tårarna rinner men jag kan inte finna någon anledning faktiskt..och vill ni veta en sak, det är sjukt jobbigt. Har nästan lust att gå ner till vattnet och sätta mig och kolla på stjärnorna i min ensamet. Hade varit skönt. Skulle gjort det om jag inte var mörkrädd.
Skulle precis ut i bilen och hämta min väska och då fick mamma följa med. Haha . Fan vad löjlig jag är. Vet inte när jag blev mörkrädd. Minns bara att Mikkan har varit mördrädd genom alla åren. Kommer bara att tänka på elhuset. Där hade den sötnosen fått för sig att det stod folk och kastade stenar inpackade i löv på henne. Gullunge!


Kommentarer
Postat av: mp

hahahaha XD och det säger du till allt och alla XD jaja , men jag är typ inte rädd längre, bara för skogar , det är fan äckligt!!

2009-05-03 @ 20:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0