Tjörn

Goddagnens!
Haft en bra helg? Jag har faktiskt haft det riktigt bra. Har kopplat av rätt mycket och inte tänkt så mycket för den delen heller, och det är väl tur det. Vi har badat, slappat, spelat kubb, kollat skräckis och framförallt ätit. Haha. Jädrans mycket har vi ätit. Dock har kosten bestått av godis, thaimat, hönökaka, baconost och barnyoughurt. Inte helt fel va? Ibland ska man tänja på sina gränser har jag hört.
Har även fotat Josse och Petter för Explorica. Som jag gjorde förra året om jag minns? Inte alls säkert mitt foto blir tagen, men det är kul att jag får chansen i vilket fall!



Skulle öppna en majburk




Josse och Petter


Josse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0