Blandat

Egentligen orkar jag inte skriva. För jag hatar allt just nu. Fyfan säger jag bara..Jag gick precis hem, orkade inte vara kvar i skolan. Myn gympalärare såg rakt igenom mig och fattade precis allt med en gång.
Ska dock tillbaka till skolan sen, har massa viktiga saker att göra. Har rast nu tills tolv. Skönt.
Jag har precis legat och kelat med dom små söta kattungarna en stund. Åh, man blir lycklig bara av att kolla på dom. En kolsvart som är invalid. Man får lixom hjälpa honom/henne? att hitta till spenorna. hihi. Sen är det två grå/svarta också. Alla är precis lika söta. Vi kommer förhoppningsvis behålla en av dom i allafall. De andra två får vi göra oss av med.

Norge föresten..vi har haft det kanon. Tog ju bussen upp till Oslo först och sen hämtade pappa mig. Föresten hände de mest skummaste sakerna på bussen. Träffade en asgo tjej som jag pratade med för att fördriva tiden. På gränsen mellan Norge och Sverig så åkte vi in i tullen. Två bastanta poliser springer in och skriker "Upp med passen". De har även med sig två hundar in som letar knark. Hundarna var små, lurviga och vita. Hur fan kan man ta det seriöst?
Sen tog dom ut två personer som får klä av sig nakna.. haha. Fan vad illa. Tur att det inte var jag. Dock hände det inget mer, så vi åkte vidare.
Väl framme i Trysil käkade vi på Peppes (Där Johan jobbar). Tog en underbar lasagne och eftersom Johan jobbar där fick vi en jävla massa tillbehör. Gudagott var det! Sen på lördagen bestämde jag och pappa oss för att bestiga en av trysils högsta toppar. Fyiheeelvete säger jag bara. Det var nog fan det jobbigaste jag har gjort. Tog drygt två timmar att ta oss upp för helvetesberget. Aldrig varit så jävla trött i hela mitt liv. Bra träning dock och väldigt fin utsikt när vi väl var uppe.
Vet ni föresten vad jag åt på kvällen där? Hamburgare!! Shit, är jag inte duktig? Åt en hel också. Dock var det på en restaurang och inte McDonalds. Det kändes faktiskt mer okej. Den var inte sådär jobbigt flötig som alla brukar vara. Fan vad bra jag är!! Gott var det också. Mumma.
Annars går det rätt bra med maten nu för tiden. Känns jätteskönt. Allt annat är kaos, men maten går okej. Det är faktiskt tur det.

Nu måste jag nog fan sluta skriva innan ni tröttnar att läsa. (Om ni inte redan har slutat för längesen). Ni får lite bilder med. Hörs sen. PUSS









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0