Valborg

Får börja med att ursäkta för min uppdatering. Har haft ullt upp sen i Torsdags. Tänkte dra igenom snabbt vad jag har gjort.
Torsdag:
Eftersom det var Valborg så hade jag inga höga förväntningar på dagen för Valborg brukar alltid bli fjasko. Men jag åkte iallafall ner till Lerum och grillade först hos Eric med massa folk. Det blev helkul faktiskt. Sedan vinglade vi vidare till någon tjej som jag inte hade en susning om vad hon hette. Kul att träffa massa nytt folk med. Festen slutade med poliser och äggkastning, resten får ni lixom räkna ut själva!
Sedan skulle jag vidare till Göteborg och sova. Nästa tåg gick inte föräns om en och en halv timma så vi bestämde oss för att åka till Alingsås istället. Men vips så kom det ett tåg som skulle till Göteborg och där hoppade vi på. (Tyvärr).. Vi hann inte åka i mer än fem minuter förän tåget tvärnitar och tågchaffisen ligger på tutan. Ni behöver inte ens fråga vad min första tanke var. Suck. Vi hör dom ropa i högtalarna; "Det har inträffat en olycka och vi är tungna och släppa av er här för vi kommer inte åka vidare". Shit, vad gör vi nu då tänkte vi? Sedan pratade vi med en som jobbade där på tåget och det visade sig vara någon som antingen hade blivit påkörd eller bara varit jääävligt nära på att bli påkörd.
Då smäller tankarna om Robin upp. (Detta hände precis på samma ställe som Robin dog på). Tårarna började forsa och vi satte oss på en bänk och väntade på mamma medans jag blev tröstad..Alltid ska en fyllekväll sluta med tårar på grund av något! Förjävligt.
Nu sitter jag här på Tjörn i allafall och ska snart ut i solen och mysa. PUSS!









Där fick ni massa bilder från Valborg och Tjörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0