Studenten

Jäklar säger jag bara. Vilken varm dag det har varit. Åkte ner redan vid ett för att sätta oss och ta bra platser till studenten. Galet varmt. Vi satt i solen nästan hela tiden. Dock inte fått så mycket färg. haha. Men vad gör det?
Vi köpte mat från Diva, EspressoHouse och lite blandade stället och satt och käkade i solen. Vi var rätt mycket folk faktiskt.
Sen kom studenterna vid halv sex. Vissa såg helt gräsliga ut men vissa var helt underbara. Tänk att jag redan har bestämt vad jag ska ha för klänning. hihi. Supersnygg kommer jag att vara. (Tro det eller ej).
Förövrigt var Louise (min syster) dösnygg. Såg lite nervös ut, men vem skulle inte vara det?

Här kommer ett bildhav
.



Louise och Victor







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0