Dra åt helvete med allt!

Har gråtit oavbrutet i två timmar och allt slutade med att jag hängde över toalettstolen. Bra avslut! Man mår riktigt jävla illa av att gråta faktiskt. Förjävligt! Jag har väl haft en bra helg, men just nu mår jag rent ut sagt förjävligt. Visste inte att man kunde må såhär om jag ska vara ärlig. Ingenting går som jag vill nu för tiden. Jag känner att jag vill komma bort. Jag är helt borta och känner mig yr. Aldrig mått såhär innan. Lever i en bubbla känns det som. Det är inte jag som styr över min kropp eller över mina handlingar. Någon annan styr mig cch jag bara flyter med. Allt jag säger blir fel, alla misstolkar mig och alla uppfattar mig fel. Ta mig bara här ifrån. Snälla!
Jag känner att detta går inte bara ut över mig. Känns som om jag förstör för alla andra också. Jag vet en som är glad just nu i allafall. Det är anorexi-monstret inom mej. Det känns som om det håller på att ta över igen. Ska försöka stå emot, men det är inte alltid så lätt.
Fy vad jag är deppig, men det har jag väl rätt till. Jag mår så här nu, och jag tänker inte låtsas att jag mår bra. För det gör jag inte! Ni får stå ut med att läsa lite deppinlägg nu..för det här verkar aldrig försvinna!





Kommentarer
Postat av: Din Adde !

Tappa aldrig kontrollen över dina handlingar! jag finns här för dig <3

2009-05-04 @ 07:51:48
Postat av: cecilia Rosell

Redan tappat kontrollen Adde.. <3

2009-05-04 @ 15:41:36
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Amandah

Åh:(

Du måste snacka med någon. Du måstemåstemåste. Jag blir så orolig för dig nu, det är ju för sjutton inte värt det. Åh<3

2009-05-04 @ 16:07:56
URL: http://trekopparchoklad.blogg.se/
Postat av: Olivia

Om du ändå visste hur mycket du har hjälpt mig, utan att kanske ens veta om det. Du är ju underbar, låt inte skiten ta över dig... hur svårt det än är, så ska sjukdomen inte få vinna. Låt inte allt du har byggt upp försvinna så lätt. kram

2009-05-04 @ 18:47:47
Postat av: Billy

Älskade du. Låt den inte ta över igen! Jag säger som Olivia, låt inte den stora muren du har byggt upp rasa. DU KLARAR DET!

2009-05-04 @ 23:04:18
Postat av: Cecilia Rosell

Olivia: Jag ska försöka. Det är förhoppningsvis bara en svacka jag har kommit in i. En dålig period helt enkelt. Kärleksproblem orsakar mycket skit tyvärr >< <3

2009-05-04 @ 23:25:53
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0