Vollyboll

Vilken dag! Längesedan jag var såhär utmattad. Är verkligen helt, helt slut! Vaknade upp i Göteborg och tog ettåget hem. Sedan gick det inga bussar idag, ingen var hemma, ingen cykel eller någonting. Så jag gick hem med en stor väska på axeln hem till huset. Svetten rann men jag var glad ändå. Sedan var det bara att packa och göra sig i ordning för vollyboll på Playan. Riktigt mysigt faktiskt. Mycket folk och mycket sol. Dock förlorade vi, men vad fan gör det?
   Väl på Playan hittar jag inte min nedrans mobil. Efter mycket letande i väskorna cyklade jag först hem och sedan halvvägs tillbaka och sedan hem igen för att leta efter det. Men nej, den var ingenstans. Vart låg den? Tro fan att den låg i Mikkans jäkla påse.. Svett och stress i onödan vill säga! Sen hem igen för att åka till Göteborg yttligare en gång idag. Men nej, jag orkade verkligen inte. Jag är slut. Så jag hamnade här istället. Kanske hittar på något roligt här i Alingsås ikväll eller så. Jappjapp!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0